Thursday, May 3, 2012

Thank you Allah... I love You!

Alhamdulillah....
Allah sentiasa mendengar dan memperkenankan doa hamba-Nya. Yang penting kita usaha dan bila berdoa, berdoalah dengan bersungguh-sungguh dan penuh pengharapan kepada Allah.

Ya.. berdoalah dengan bersungguh-sungguh, seperti Allah berada di hadapan kita.
Kalau kita berdoa main-main, macam mana Allah nak beri sebab tanpa pengharapan yang ikhlas.

Alhamdulillah, Allah Maha Mendengar..
alhamdulillah projek aku berjalan lancar.
Sistem aku berfungsi seperti yang diharapkan.
Tinggal cuma nak tulis tesis saja.
Terima kasih Allah kerana memperkenankan doa aku yang selalu lalai dan lupa.


Dalam ayat 186 Surah Al-Baqarah yang bermaksud:

 ''Apabila hambaKu bertanya tentang Aku katakan (wahai Muhammad) bahwa Aku dekat dan Aku menyampaikan doa orang yang meminta kepada Ku.''

 I love You Allah!

No comments:

Post a Comment