Saturday, May 19, 2012

ermmmm.....

tick..tock....tick....tock....
lambatnya encik habibi nak balik. Flight pukul 8 malam ni. Ada kot sampai sini tengah malam, sebab kena drive dari Alor Star ke sini.

And, today is my birthday.....
malas aku nak promo birthday aku sebab dah bertukar jadi 3rd series dah (weyy....3rd series,4th series, 5th series- they are getting more expensive maaaa!!)
Happy 30th birthday to me...
oh tidakkk.... tua gila isk isk...
dah 30 tahun rupanya aku hidup di muka bumi Allah ni..
tapi aku tak pernah habis baca 30 juzuk Quran translation pun...
teruk betul kan! I'd better do something on that...

Ada azam baru ke?

azam aku nak jadi hamba Allah yang baik. Itu saja. The rest will come easier InsyaAllah. Dan on my birthday, pastinya aku teringat pada Wan. Gambar kat bawah ni diambil kalau tak silap aku pada 18 Mei tahun lepas. Ada dalam hp mak. Dia dok belajar tangkap gambar.

Tadi aku tengok TVIQ, pasal seekor ikan jantan yang menjaga telur-telurnya sampailah anak-anaknya menetas. Setelah berpenat lelah menjaga anak-anaknya agar mereka semua selamat, bapa ikan itu pun akhirnya mati setelah keletihan. It reminds me to Wan. Setelah kesemua anak-anaknya settle down, akhirnya Wan pergi tinggalkan kami.

Setelah Wan tak ada, dah tak ada 'suara' yang mesti dipatuhi. You know what I mean. tak ada ketua. Jadi, hanya yang betul-betul caring saja akan bertanya khabar dan mengambil berat antara satu sama lain. .

Sebenarnya I miss Wan so much. Sejak Wan pergi, ingatanku pada Wan tak pernah berkurang. Tak pernah sekalipun aku lupa pada Wan. Semoga aku akan terus konsisten berdoa untuk kesejahteraan Wan disana.

and Happy Birthday to me...
Wan...your youngest child is 30 years old already!

No comments:

Post a Comment