Sunday, July 29, 2012

berukband buat hal...

Grrrr....
bukan aku tak mau update blog, tapi celcom berukband ni lembab macam sloth (tak buleh buat perumpamaan lebih teruk sebab puasa heheh)..
setiap hari aku nak update, tapi lembab aku jadi ilang sabar pulak. tadi aku nak update punyala lambat, sambil page ni loading aku sempat gosok baju beberapa helai. Kalau nampak makin kritikal gini, aku nak tukar DiGi. Celcom ni is always stupid as usual lah. Kalau page yang ada gambar tu tunggu minggu depan baru keluar semua gambar dia.

Banyak aku nak cerita tapi berukband ni dah spoil dah...
anak-anak aku terkena jangkitan kutu. Aku tak perasan pada mulanya, tapi bila aku tengok dua beradik tu dok tergaru-garu, dan aku check kepala adik, tu dia berapa banyak telur kutu daaa. Masa aku dok sikat rambut dia tu tak perasan pulak. Dan aku dan habibi dan mula gatal-gatal kepala nih. Cisss rasa terhina betul bila terkena jangkitan kutu di zaman millenium nih. Hari ni nak cari ubat kutu bagi nyah sama dia. Aku rasa jangkit kat tadika ni. Selama ni dok 2 buah tadika lama tak penah kena kutu. Tadika baru ni macam sesak sikit, kurang penjagaan kot. Rasa nak aje aku sembur ridsect kat kepala ni hehehe..

okla aku nak mandi pegi kerja, kat tempat kerja pun aku susah nak update sebab tak privacy sebab aku kena buat groupwork. Nanti ada yang skodeng dan masuk blog aku, blog aku ni aku hadkan kawan-kawan aku baca. Kalau ada sape2 yang terjumpa tolong la baca senyap2 sudah. Aku menghargainya.

No comments:

Post a Comment