Thursday, July 26, 2012

nak Zzzzz...

Buat pertama kalinya dalam hidup aku, lepas berbuka puasa dengan segelas air, terus aku masuk bilik, landing atas katil..
phewwwhh.....
penat wehh....
aku kena biasakah diri dalam sejam siapkan makanan untuk berbuka.
Sampai di rumah 6.30 petang, masuk dalam rumah terus menuju ke dapur dan masak, tak sempat nak duduk ataupun rehat. Penat giler babas sungguh. Muka pun dah takde ekspressi dah sebab letih gile. I can't smile atau cakap banyak.. kalau Ultraman tu mesti dah nyala lampu merah, perlukan bantuan sedara mara dia kat planet diorang supaya tolong bagi nyawa hehehe, sebab Ultraman nak kiok dah.

Dan aku perasan muka aku shrink dah. Walaupun baru puasa 6 hari, badan aku ni cepat shrink lalu mengurus. Muka kecik macam Sang kancil katanya abang aku heheh... sang kancil kan mukanya kecil dan kurus. Padahal muka aku ni bersegi, bila kurus jadi panjang aje dan cengkung. Nampak sangat aku ni kena makan banyak sentiasa supaya aku tak kurus. Aku nak kasi muka aku ni tembam sikit tapi tak buleh-buleh.

Wargghh... letihnyeee aku nak tido weh...
bukan sebab lapar, tapi sebab penat buat itu dan ini tanpa rehat. Dan lack of rest and sleep.
Ahhh tak kira aku nak tido sekarang jugak... dah pukul 9.45 malam...

No comments:

Post a Comment