Monday, February 25, 2013

Hujan lebat...

Pagi tadi bangun awal, tapi duduk termenung aje atas katil, rasa macam nak MC sebab sengal-sengal badan.
Tapi aku bangun juga seterika baju budak-budak dan abahnya.
Sambil ke hulur ke hillir buat itu ini, aku rasa boleh aje aku pegi kerja.
Kalau nak ambik MC, leceh aje sebab nak kena keluar juga ke klinik.
Lagipun aku bukan demam, cuma sengal-sengal dan kerongkong pedih, ada ulser sikit.
Jadi aku keluar jugak dalam keadaan hujan yang tidak berhenti sejak semalam. Memang aku target pun nak sampai lewat hari ni. Malas aku nak rushing hujan lebat camni. Sampai kat ofis 8.24 pagi huahuaa....
ni dah tengahari mata pun rasa macam nak tido aje dengan cuaca yang sejuk cenggini, huwaarghh....
takda benda menarik pun nak cerita, nak bagitau minggu ini hujan turun macam nak banjir pulak aku rasa..
hehe dan ni aku nak tunjuk gambar si Faiz ni pakai kain pelikat pertama dia masa kat kampung weekend lalu.
Huhuu aku dan abahnya sakit perut tahan gelak masa pakaikan dia kain ni. Masa tu muncung dah sebab tak mau pakai. Aku punya la tak tahan. Bila Faiz keluar tengok TV, aku dan abahnya tergelak tak tahan. Kata abahnya, macam orang Bangladesh je, aku kata, amboih cerah la sikit takde la macam bangla hehehhe....


No comments:

Post a Comment