Wednesday, February 27, 2013

Tengah malam...

semua orang dah tido,
tinggal aku je tadi dok buat kerjarumah..
dah selesai kerja, rasa belum mengantuk lagi, layan You Tube..
kalau rasa nak pahala, boleh tengok perkara yang bermanfaat,
kalau rasa nak lagha, the choice is ours..
maklumlah Streamyx ni laju, gunakan untuk kebaikan..
hari ni aku cuti sebab pagi tadi demam pulak, lagipun dah lama tak rehat dengan mencukupi ( eh ye ke),
kalau lah dapat cuti lama-lama kan best. Bila bangun pagi tadi dah okey pulak cuma keletihan. Dah lama aku tak demam. Demam paling teruk pada tahun 2010 masa bulan puasa. Aku demam seminggu sampai tak boleh bangun. Kali ni demam sikit-sikit aje, kekurangan air kot.
Dalam pada tu kan sekarang tengah rancak kempen pilihanraya yang masih menjadi misteri bila masanya.
Cuma aku agak jengkel dengan sesetengah pihak yang mengutuk dan memfitnah membabi buta nih. Bila masuk page tokoh politik, macam-macam komen sampah yang mana bagi aku originated from the 3rd class mentality. Bodoh gila, sumpah seranah aje. Tabiat aku adalah, bila aku nak like atau komen sesuatu, aku mesti akan fikir dulu, bila aku like sumpah seranah walaupun aku suka dia kata macam tu, nanti mesti aku akan share dosa dia sama. Sama jugak kalau aku turut sokong apa yang dikatakan dan keadaan jadi berapi-api, mesti aku jugak dapat juga saham dosa kerana mengapi-apikan. Jadi kebiasaannya aku cuma scroll down tengok kerenah diorang yang komen macam-macam. Kalau nampak kurang ajar sangat, lebih baik aku komen yang baik-baik bagi insaf sikit. Sedar atau tidak, apa yang kita share, tag, like atau tulis, semuanya ada 'bahagian' tertentu. Better to be careful. Sebelum ni aku pun main belasah aje kutuk orang. Tapi lama-lama insaf pulak, buang karan aje sebab tak selesai masalah pun.
Oklah, itulah saja coretan untuk hari ini.
Good nite babe!

No comments:

Post a Comment