Wednesday, December 18, 2013

animal lover

hai buat apa tu?
aku baru lepas merawat anak kucing kecik yang baru lahir Jumaat lepas.
Semalam aku dapati ada 2 ekor anak kucing aku dalam keadaan tidak bermaya, sekor tu macam dah nazak. Aku ingatkan nak mati dah semalam. Aku dah isolate dia sebab nampak macam takde harapan.
Tapi malamnya aku letak sekali dengan mak dia.
Pagi tadi aku tengok masih hidup. Sebelum pergi kerja aku bagi dia minum susu kambing, dia telan jugak.
Bila pergi kerja, aku dok imagine kucing tadi apa ntah jadi kat dia. Kalau suap susu dia minum, cuma dia dah tak larat nak berebut susu dengan adik beradik dia, dok tergolek aje.
Sekali bila aku balik petang tadi aku tengok masih hidup, tapi yang sekor lagi yang semalam lagi okey daripada dia nak mati keras dah. Aku bagi minum susu kambing yang aku beli kat Pet's mart hari tu. Bila aku suap susu, baru kedengaran suara dia.Nampak macam nazak, tapi masih bertahan dan telan susu sikit-sikit..



macam mana aku nak tinggal pergi kerja esok nih...
oh kitty....




No comments:

Post a Comment