Tuesday, December 3, 2013

bz bz bz bz

assalamualaikumm......
lama tak buat entry..
sibuk sikit minggu ni, terlibat dengan konvokesyen.
Pagi petang aku terlibat, balik rumah kepenatan.
Hari ni dah back to normal.
Tapi aku enjoy buat kerja aku, paling best bila dengar paluan kumpulan pancaragam bila graduan berarak masuk ke dewan.
Tapi, dalam tempoh 3 hari aku duty,
aku berasa sedih bila tengok ke dewan yang dipenuhi dengan hadirin iaitu ibubapa.
3 hari berturut-turut sedih..
sedih bila tengok ayah-ayah yang berkopiah, ibu-ibu yang uzur. Automatik bila tengok ayah berkopiah putih aku akan sedih, teringat ketika aku konvo kat UKM dulu. Bila berarak masuk dewan aku lalu melintasi wan yang berkopiah putih dan mak yang sedang tersengih melihat aku.
Sedih tengok pakcik-pakcik yang teruja tengok aturcara dewan, macam excited, toleh ke sana sini, excited.. macam Wan...
Aku penah temankan Wan masuk dewan konvo master kakak aku masa aku masih belajar kat UKM. Kakak aku konvo kat UM.
Wan memang excited tengok acara atas pentas, dia sempat bertegur sapa orang di sebelah. Masa tu yang bagi skrol adalah Raja Dr. Nazrin Shah, Raja Muda Perak. Wan excited nak tengok.
I miss him deeply, semoga bahagia di sana, amin...
everyday I love u..

okla catch ya later, nak buat kerja...

No comments:

Post a Comment