Sunday, December 8, 2013

hah jatuh!!

sedihnya sedihnya!!!
baru beli smartphone baru, tadi masa parking kereta nak turun kereta sekali klepek!!!!
handphone ku jatuh atas tar..uwaaaaaa calar balar jadinya.
Baru seminggu beli, tak puas belek lagi,
adeh terkilan dan sedihhh.....
aku lupa aku letak hp atas riba, bila aku bangun terus hp jatuh menjunam huk huk...
aku ni masih jakun, dok guna hp lama bertahun-tahun, tak biasa touch screen, pegang punya la macam menatang minyak yang penuh, sekali jatuh pulak huuu...
biasala the first scratch memang menyakitkan hati. Macam beli kereta baru la, the first scratch memang jiwakacau, masuk jatuh kali keempat kelima sengih je lah. Baru dok survey cari casing, arghhh nak marah kat sapa nih tak tau!!!!
Aku dengan habibi masing-masing dapat gadjet baru, habibi juga belikan gadjet untuk budak-budak ni sorang satu. Senang sikit tak payah nak berebut.
Kawan aku dah lama ajak group wasssup, tinggal aku sorang je hihi. Aku sebenarnya tak pandai bila hp canggih sangat ni, aku rasa lambat. Aku jenis call dan hantar sms je, benda lain aku tak layan, apatah lagi game memang aku tak layan. Sesekali aku dengar lagu je atau tengok video, jadi yang canggih manggih aku outdated sikit. Lagi satu aku tak mau terleka sangat. Cukuplah yang mana ada ni aku dah leka. Kajian kat China dan Jepun kalau tak silap aku, ada yang terpaksa ambik ubat sebab addicted to Internet and gadgets ni. Kadang-kadang lupa nak luang masa dengan family sebab asyik. Berpada-padalah!
ohh...ok sikit selepas meluahkan rasa kekecewaan hp jatuh, I feel better now, bila beli casing dapat cover celoreng tu, you stay in my drawer je lah hp, aku guna yang lama la senang, baling pun ok lagi...

byee..

No comments:

Post a Comment