Sunday, December 29, 2013

Chatting dengan boboy

 



 
Biasanya Fb ni di block waktu bekerja, mungkin terlepas kot tu yang aku buka.
Sekali sekala budak boboy ni tegur aku kat Fb. He really made my day, tersengih aku chatting dengan budak ni. Tak sangka anak jate ku ini dah besar dan nak masuk darjah dua dah. Weekend lepas dah beli baju sekolah. Susah betul nak pakaikan dia baju sebab dia meloloskan diri di celah-celah baju kat kedai, kalau aku dulu excited bila Wan dan mak belikan aku baju sekolah baru. Aku masih ingat dulu bila Wan nak belikan aku selipar baru atau kasut sekolah, Wan akan ambik tali rafia dan ukur kat kaki aku lalu potong tali tu ikut panjang kaki aku, bijak Wan, kenapa aku tak ikut bila beli selipar budak-budak ni.
I miss you Wan, thank you for naming him Faiz.
I miss you everyday......

No comments:

Post a Comment