Saturday, December 14, 2013

Sunday morning!

Hai hai hai!
banyak benda yang berlaku tapi aku tak sempat update.
Sejak pakai handphone baru ni aku jadi bengap dan lembab apatah lagi nak tangkap gambar. Nak jawab call pun terkial-kial kihkihhh...
kawan aku kata, aku patut cekap la benda-benda macam ni ... huahuaa aku kata aku lama sangat pakai tepon antik, jadi camni la.
Tepon lama aku pulak pandai sungguh, selepas beli handphone baru, dia jadi okay balik macam sedia kala, aisey mann.... sekarang aku guna dua handphone. Satu lagi pakai nombor prepaid. Nak reload pun aku lupa sebab dok pakai bil. Saja pakai satu lagi, kot-kotla emergency ke boleh call dua-dua.
Kucing comel aku pulak dah beranak kali ke dua, memang world record la, aku rasa kucing aku ni memang jenis beranak banyak, 8 ekor lagi!
Kali ni aku berazam nak jaga baik-baik. Habibi pun dah siapkan sangkar kucing yang besar. Sumbat semua dalam tu termasuk anak angkat black kitty tu.
Kali ni aku tengok secara live dia beranak. Ohh macam tu rupanya, keluar kaki dulu. Manusia beranak keluar kepala dulu. Aku dok kira masa tu, yang mana anak nombor 4, yang mana kemudian, yang mana bongsu. Tapi setakat yang aku ingat, nombor 4, 5, 7 dan 8. Sebab kaler diorang semua black and white and grey. Takde kerja kan aku nih, dok cam turutan anak kucing! Geram weh tengok kucing ni rasa nak cium-cium, kecik sangat. Masa pertama kali dia beranak, aku tak ambil berat sangat, bila mati kena gigit dengan kucing jantan aku rasa bersalah pulak. Kali ni I'll pay much more attention to them, nak bela buat cara nak bela kan.
And again I believe, rezeki datang bersama.
Anak teruna ambo pulak dah selamat bersunat baru-baru ni. Selamat dah encik teruna tu, lepas sunat nangis tersedu-sedu dari klinik sampai ke rumah. Kat rumah sambung nangis sampai la pukul 3 petang dia tertido. Bila bangun tido baru ok. Sakit juga bersunat rupanya ye, macam koyak daging secara live heeeee..... habih ubat bius tu pedih gila la.
Okay lah, nanti aku free aku bubuh gambar untuk siaran tertunda.
bye..

No comments:

Post a Comment