Sunday, January 1, 2012

2012!!

Ketika dentuman mercun dan bunga api kedengaran di ruang angkasa, aku dan anak lelaki sudah pun tidur. Walaupun ramai yang celebrate kedatangan 2012.
Bagiku, tak ada apa yang nak diraikan. Kerana aku masih hidup dalam kenangan. Sedih rasanya nak biarkan tahun 2011 berlabuh. Terasa semakin jauh aku dengan Wan. Terasa Wan pergi semakin jauh..dan jauh...

Tapi aku juga perlu lakukan sesuatu untuk masa depan. Aku harap dapat melakukan sesuatu yang significant tahun ni. Sebab aku boring dengan pencapaian aku. Nothing significant. Makan minum, makan minum, pejam celik, tidur, bangun tidur.....what's more? I didn't contribute something which is significant. Yes, I did many things but it didn't get any satisfaction. I get bored with my work. My work didn't reveal the maximum capacity of me. I want to do something more.

Hey, I am a active person, and sitting here reading books repeatedly is very boring! I want to meet people so I can improve my communication and the way I mix up with people.
I want to do something where I can move around and enjoy myself. Ermmm.. it seems like an aerobic instructor reflects me?

Pegawai Perhubungan is kinda interesting, or maybe I can do something with sport?
ahh...boring!!!! I wanna get out of this place, looking for a better job, with better prospects, which I can work full of enthusiasm and passion....
come on....give me a new job!
I'm looking forward.....

No comments:

Post a Comment