Tuesday, January 17, 2012

terjumpa surat lama......

SEBAB TIDAK HADIR BERTUGAS PADA 18 DAN 19 DISEMBER 2010

Saya ******** dengan nombor kad pengenalan ******* telah mengambil emergency leave (EL) pada 17, 18 dan 19 Disember 2010 iaitu pada hari Jumaat, Sabtu dan Ahad.

2) Ini adalah kerana saya terpaksa pulang ke kampung di Kelantan pada hari Jumaat dan pulang ke sini pada hari Ahad kerana kedua orang tua saya jatuh sakit. Ibu saya telah mendapat jangkitan paru-paru manakala ayah saya demam dan tidak dapat bangun. Sebagai anak, saya seharusnya pulang untuk membantu menguruskan mereka kerana mereka tidak mempu menguruskan makan minum sendiri.

3) Oleh kerana saya sudah tidak mempunyai baki cuti, saya memohon agar cuti tersebut dianggap sebagai unpaid leave. Saya memohon maaf atas kesulitan yang berlaku.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment