Thursday, June 21, 2012

2 Syaaban 1432 - 2 Syaban 1433

Sangat sedih rasanya. Pada tarikh seperti hari ni, pada tahun lepas aku balik Kb tengok Wan sakit. Turun daripada bas kat jalan depan kedai Wan, aku jalan kaki masuk jalan kampung. Dalam hati, rasa sangat gundah sekali. Sungguh susah hati. Sampai di rumah, aku naik ke atas dan lihat Wan sedang duduk atas katilnya. Uzur sekali wajahnya, sugul dan cengkung dengan badan yang sangat kurus. Hatiku sangat gundah, aku sangat tidak gembira melihat keadaan Wan. Keesokannya aku belikannya laksam, makanan kegemarannya. Meja kecik berwarna hijau tu, kat situla Wan menerima takdir, tidak dapat bernafas, tak dapat tidur pada malam terakhirnya di rumah. It broke my heart into pieces :''''''(

Kalau ikut kalender hijrah, dah setahun rupanya Wan pergi.

Oh Allah, I believe in You, may You forgive my father and may You take a good care of him. Amin. Only You know how I feel and what's inside my heart.

No comments:

Post a Comment