Wednesday, June 13, 2012

Puasa selang seli...

kelmarin aku puasa ganti. Hari ni aku rehat.
Panas gila cuaca skang ni. Badan memang dehydrated, sangat keletihan sebab aku hanya sahur dengan segelas susu+milo+nestum. Cuaca kat luar sangatla panas. Aku keluar makan tadi bawa payung. Semalam masa berbuka memang capek sungguh, aku bedal air ribena sejuk 2 gelas besar. Lepas tu makan mi goreng. Kurang kick pulak mi goreng yang aku masak. Masak dalam keletihan, mi goreng pun macam mode puasa juga sebab ramuan sedikit, tapi mi banyak.

Nanti balik karang nak isi minyak kereta. Boleh tahan gak seminggu RM50/60. Dalam RM10 sehari. Jauh juga tempat kerja aku, 45 minit perjalanan, merentasi highway dan jalan biasa, dengan banyak traffic lights. Bila sampai ke rumah, dah 6.30++, tup-tup maghrib dah. Uhhhh life macam ni la yang dilalui oleh orang yang bekerja.

Takda apa nak update hari ni, kehabisan idea la pulak. Malam ni nak pegi ambik barang yang kawan aku supply dari Kelantan.

No comments:

Post a Comment