Wednesday, June 20, 2012

permulaan yang baik, alhamdulillah...

Setakat ni, aku belum buat business online, tapi aku jual di kalangan kawan-kawan. Sebenarnya aku jual kain batik sutera dan kain pasang bermacam jenis, ada english cotton, viscose cotton, cindai dan opera. Mulanya aku tak berapa nak yakin, sebab aku bukan jenis pandai promote barang. Tangkap gambar pun tak elok. Syukur sebab kawan-kawan banyak membantu dan tolong support. Lagipun aku tak jual mahal. Ikut kemampuan. Cuma batik sutera tu tak dapatla aku jual murah, sebab memang aku dapat harga yang mahal dah pun. Alhamdulillah, permulaan yang baik. Ni yang buat aku bersemangat nak renew stok ni. Yang penting aku kena sabar, dan tak boleh untung cepat. Tak mengapa, di samping cari rezeki tambahan, niat aku juga nak bantu kawan untuk dapatkan kain dengan harga yang diorang mampu, cewahhhh.... tapi aku bertuah sebab dapat kawan-kawan yang supportive dan sporting, diorang siap tolong jadi model lagi hehehe....

okla, hari ni adalah hari yang baik, Thank You Allah....
alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment