Friday, June 22, 2012

Weekend...

Buat apa pada hujung minggu?
seperti biasa, basuh kain, sidai kain, lipat kain, sapu sampah, mop lantai, basuh cadar, kemas dapur, bagi makan anak-anak etc... rasanya FIL dan MIL akan datang hari ni tapi tak confirm, lagila aku kena extra clean heeeee..

MIL aku ni jenis pengemas orangnya, kalau dia datang ke rumah aku, mesti dia akan kemaskan dapur dan susun barang-barang dan pinggan mangkuk heheee.... nampak sangat aku ni sepah! Maklumla aku ni takda skill mengemas yang very-very neat. Oleh kerana aku ni seorang yang pantas, maka apa yang aku buat main nak cepat aje, so tak berapa nak kemas gila-gila la hehehe. Kalau aku ni seorang yang very neat, aku rasa aku akan bertambah stress sebab kekemasan takkan bertahan lama, takkan kerja aku nak mengemas aje kot dari pagi sampai malam. Yang buat sepah bukannya aku sorang :p ! Enjoy la, takkan nak buat kerjaaaa aje kan heheh...

Sebenarnya aku cari pasal ni sebab lambat repair report. Aku terlupa ada satu form yang nak kena ambik kat office FTM UUM, borang tu nak kena bind dalam hardcover. Cisss take easy nak mampus heheh, esok pandai-pandaila aku mintak excuse kat Puan Latifah yang coordinate master project ni. Kena hantar by 25th June ni tapi aku baru nak hantar binding esok. Binding hard cover mengambil masa 3 hari. Jadi mungkin aku extend 2 hari hehehe... ala lepak laaa, semua dah settle, nak hantar hard cover aje. Tapi suspen ni sebenarnya.

Okla aku nak lipat kain pulak... phewww...

No comments:

Post a Comment