Wednesday, June 6, 2012

Alhamdulillah...all praises to Allah...

Alhamdulillah...
dah selamat melalui master project defence pagi tadi. Syukran, tak percaya dah habis.
Legaaaaaa....
akhirnya tamat sudah pengajian aku selama 2 tahun setengah. Sejak Izzati kecik baru berjalan, sampaila dia besar. Masih kuingat abahnya membawanya bersama sewaktu menghantar dan menjemput aku pulang dari kelas. Abanya juga yang mengasuh ketika sehari suntuk aku ke kuliah. Terima kasih habibi dan anak-anak. Terima kasih Wan yang sentiasa mendoakan aku dan bangun solat hajat pukul 3 pagi, agar aku lulus exam. Walaupun Wan dah uzur, tapi tidak pernah jemu berdoa untuk kami.Wan memang rajin bangun solat hajat untuk anak-anak pada awal pagi ketika menjelang peperiksaan. Terima kasih mak yang menjadi pendengar setiaku.
Fuhhh legaa... tinggal nak repair report dan hantar kedai buat hardcover aje.
Thank you Allah, I love U...

No comments:

Post a Comment