Friday, September 23, 2011

Petang Jumaat....

Ohhh....
baru siap update proposal hari tu....belum boleh masuk bab 1 lagi sebab bagi settel proposal dulu...
sambil-sambil menaip dengar diorang ni dok tengok filem Hantu Bonceng...sensasi betul cerita ni sebab kes mengucap salah tu. Pada pendapat aku, that type of joke actually isn't a joke..that insults our Prophet Muhammad PBUH. Aku heran macam mana filem ni boleh lepas. Tak ada pulak ulama nak ban filem ni. Kalau orang putih buat lawak macam ni aku tak pelik sangat, tapi bila orang Islam sendiri yang memperlekehkan dua kalimah syahadah...no compromise ok! Buleh rosak akidah ni..apatah lagi filem ni digemari oleh kanak-kanak..mereka yang terlibat dalam filem ni memang bodoh dan sengal tahap kronik..tak sensitif langsung! You wanna go to hell ya? That's fine but don't drag others especially the children to be foolish like you! Huh!

Petang ni nak ambik gambar passport kat Kangar. Kami satu family nak ambik gambar untuk buat passport. The time is coming yay!!!

Hmmm...walaupun aku dok menaip dan menulis hari ni, tapi hati aku teringat sangat-sangat kat Wan..aku sangat mahukan saat-saat ketika Wan masih ada..isk..isk....I really miss those moments...Aku mahu jumpa Wan di syurga....semoga Allah ketemukan kami di syurga...bersama ibubapa, hubby, anak-anak dan kaum keluarga tercinta..amin....

No comments:

Post a Comment