Thursday, December 22, 2011

Entry hari jumaat....

lama tak tulis entry panjang-panjang. Tak sempat aku nak blogging lama-lama. Hujung tahun ni banyak benda nak kena settle. Nak upload gambar pun, internet slow macam cipan.
Malam ni atau pagi esok aku balik Kedah sebab adik ipar nak kawen hari Ahad. It's gonna be a busy day. Seperti biasala... traffic jammed kat toilet... argghhhhhhh!!!!!
Dan 25 hb ni genap 3 tahun aku kerja kat sini. Dan alhamdulillah I got the increment every year... rejeki rejekiii!!!!!!
Dan En Habibi pun dapat bonus sebagai kakitangan awam. Tapi aku bukan jenis meminta-minta pun. Belanja makan sudah leee.......

Nak habis dah tahun ni... selamat tinggal tahun 2011... kenangan paling pahit dalam tahun 2011... ntah apa resolusi aku untuk tahun 2012. Just wanna be a better person, wanna get closer to Allah.. wanna finish my studies......

4 julai 2011-23 Disember 2011- 172 days...al-fatihah.... just a reminder for me...

No comments:

Post a Comment