Tuesday, December 27, 2011

What's new this month?




Cuba tengok apa yang aku beli bulan ni?
hihiiiiii......

cer kire....cer kiree... ada berapa? hehehe

Aku telah memperabihkan duit untuk membeli barangan untuk kekal segar dan awet muda walaupun dah ketara tua wakaaaaa....

aku beli : set Haiku Avon (spray and roll on perfume, deodorant dan bedak) RM 41.30
Lotion Nivea (harga tak ingat sebab hubby bayar)
Jamu Perawatan Wanita Mustika ratu RM19.90
dan Shampoo Bayam anti rambut rontok (gugur) RM9.00

Waduh waduhhhh kalau tak ganteng juga enggak tau apa mau bilang dong......
suka benar aku membeli wangi-wangian semenjak dua menjak nih..terapi dongg.....
jamu pulak untuk kekal ganteng dan kencang kihkihkih......
shampoo itu lantaran rambut gue yang gugur, harap-harap lepas ni rambut bisa cantik macam Dian Sastrowardoyo dong....

baiklah nanti aku sambung lain dong.... daaaa...

No comments:

Post a Comment