Tuesday, November 1, 2011

Fuhhhh.......

Aku telah berjaya mengumpul duit poket sebanyak RM4k untuk percutian kami nanti. Selama setahun baru aku dapat kumpul sebanyak tu dan aku harap cukupla. Hubby tanggung kos flight, hotel, passport dan visa. Dan sebab nak kumpul duit poket tu la aku sanggup pakai baju buruk-buruk je hehehe. Setiap bulan aku rasa tercungap-cungap sebab nak saving. Nak jalan punya pasal! Dengan gaji aku yang kecik ni ( gaji bawah 2k! tapi aku tetap bersyukur sebab ada jugak kerja!), aku terpaksa menahan nafsu nak membeli belah sesuka hati. Mujur aku bukan jenis boros gila-gila. Aku bukan jenis beli baju mahal-mahal atau makan tempat mewah-mewah. Bak kata pepatah, ukur baju di badan sendiri. Duit aku dan hubby banyak habis untuk makan dan berjalan. Memang kami minat berjalan.

Hehee nakk jugak update entry walaupun pendek ehheh...

No comments:

Post a Comment