Monday, October 31, 2011

Entry bosan......

Tak percaya rasanya, hari ni dah masuk 1 November!!! Aku rasa macam baru je sambut new year 2011 dan resolusi 2011 pun ntah ke mana...aku pun lupa dah!!
Dan yang paling ketara....semakin jauh Wan meninggalkan kami semua.... maksud jauh aku adalah dari sudut masa....

Tadi aku telan paracetamol dan ubat selesema, terus 'pengsan' bawah meja, tak tahan betul! Ubat tu memang buatkan aku mengantuk. Bila sedar, I feel better berbanding pagi tadi. Dah lama aku tak kena demam dan selesema, sebelum aku demam baik aku telan ubat. Paling teruk aku demam adalah pada tahun lepas ketika bulan puasa. Sampai tak boleh nak bangun dan tak boleh puasa! Tak pernah aku demam seteruk tu. Berhari-hari juga aku tergolek sampai kurus kering.

Kelmarin aku tanya hubby, aku gemuk tak berbanding sewaktu baru kawen dulu?
Katanya aku berisi sekarang...dan aku rasa memang pun berisi sikit berbanding beberapa tahun lepas. Keadaan sekarang is better sebab aku tidur cukup--> ni yang buatkan aku sihat sikit. Aku tak boleh tak cukup tidur nanti aku jadi kurus, seperti kata Wan. Dan muka pun nampak semacam je kalau tidur sikit. Bila cukup tidur, aku rasa kulit rasa lembap elok je bila bangun tidur. Bab lebam bawah mata tu tak boleh buat apa dah sebab ni genetik. Adik beradik, sepupu sepapat semua spesies bawah mata lebam. Anak-anak aku pun nampaknya mewarisi juga terutamanya Faiz.

Cuma aku berhasrat nak kembali ke rutin asal seperti dulu iaitu minum susu. Dah lama aku tak minum susu dan aku rasa aku dah semakin bongkok/hunchback. Ayoyo tak elokla...
Wanna look good and healthy so I must eat good food, sleep well and exercise..alamak bab exercise ni payah sikit.....

argghhh...bosannya aku tak tau nak tulis apa....

petang ni nak pegi klinik sebab rambut aku banyak gugur. Kawan aku rekmen klinik kulit tu sebab katanya nanti dia bagi ubat makan dan sapu, rambut jadi tak gugur.

okla bye...

No comments:

Post a Comment