Friday, August 10, 2012

Misteri

6 hours ago near Khota Bahru, Kelantan ·
  • Sewaktu merapatkan saf,tangan saya ditarik dengan lembut oleh seseorang...
    Saya memandang wajah lembut yg menarik tangan saya merapati sisinya...kemudian secara spontan,saya memeluk dan mencium tangan beliau...
    Ustazah Siti Aishah,guru pendidikan islam SPM saya,yg dulunya mengajar saya tentang agama,termasuk mengenai ibadah di bulan ramadhan,kini solat tarawih sebelah-menyebelah dengan saya...dan beliau masih ingat kami,3 beradik perempuan,***, **** dan ****.
    Nama kami 3 beradik panjang,sebab tu ustazah ingat,beliau berjenaka...
    Saya melihat sinar di wajahnya seolah-olah tidak dimamah usia...Itulah sinar org yg mengajar agama,ilmu bermanfaat...
    Kami berkongsi nama yg sama.semoga ada barakahnya utk kami..semoga ustazah Siti Aishah diPanjangkan umur oleh Allah Taala untuk terus beribadat kepadaNya dan mengajar ilmu agama manfaat utk akhirat...amiiin...

  • ******* eh..bukan dah meninggal ke? ada berapa byk ustazah aisyah kat SMZ?

  • ******
    Ustazah aishah my batch...dah meninggal ke? Ustazah lain kut?

  • *******tu la ustazah lain kot, ustazah aisyah yg meninggal tu yg pakai spek, rumah dia kat jalan dato lundang, anak dia dokter kawan kakak saya

  • ***** Yg smalam pn pakai spek,tp dia ckp nama ustazah tu lain...anak ustazah tu keje usm jgk kan...

  • ****** Dia ada sebut nama ustazah sorang lg yg anaknya juga lecturer usm,nama ***;tp lupa ustazah yg tu nama apa...
    56 minutes ago via mobile ·
  • ***** hehe... Siapakah gerangan yg menarik tgn itu... Jeng jeng.
    45 minutes ago via mobile · · 2

  • ******* Dahlah semalam tazkirah antara solat tarawih tntg majlis ilmu,bacaan quran yg dihadiri para jinn islam;ustaz dr KIAS tu terang2 ckp,di kalangan kami ada jinn yg hadir turut serta belajar n mendengar quran dan balik mengajar kaum mereka...hmmm...
    42 minutes ago via mobile ·

  • ****** ha ah nama anak arwah tu ***
    39 minutes ago · · 1

  • ****** :-) ustazah lain ni hehehe mlm esok saya cari dia amik gmbr lah hehehe
    37 minutes ago via mobile · · 1

  • ***** hehehe misteri nusantara
    33 minutes ago · · 1

  • ******* Tp dia sebut nama **** n tanya jika saya kenal...hm...
    N tajuk tazkirah pun kena dgn misterinya...tntg makhluk kehadiran selain manusia dlm majlis ilmu dan bacaan Quran sebb tiapkali tarawih,sheikh2 imaam Mesir ni baca surah panjang2...2 3 hr lpas,ms imam ni baca surah tntg hujan,automatik hujan lebat...al quran bukti sgala2nya kan...
    30 minutes ago via mobile · · 1

  • ***** saya sms kakak nak confirm kejap
    29 minutes ago · · 1

  • ******* kak, my sis reply, katanya mak **** dah lama meninggal
    14 minutes ago · · 1

  • ******* Alamak...habis tu sapa yg tarik tgn saya smalam???
    10 minutes ago via mobile · · 1

  • ******** sebab setau saya ada sorang aje ustazah aisyah kat SMZ huhuuu...
    8 minutes ago ·

  • ******* Alamak...habis tu sapa yg tarik tgn saya smalam???
    7 minutes ago ·

  • ******** heheh mistik tu kak, jimah kata, dia siap gi majlis tahlil arwah, suami arwah pun dah kawen lain dah, roh dia ke?
    6 minutes ago ·

  • ******* dia meninggal kanser
    4 minutes ago ·

  • ******* Setahu saya pun sama...hmmm...xpalah...jik
a itu arwah alhamdulillah rezeki saya 'jumpa' semula dgn beliau...
Tp satu bnda je sy ingat,dia seolah2 xdmamah usia sedangkan dah bertahun2 pencen kan...wajahnya mcm zmn sy di smz dulu...tu yg pelik...
4 minutes ago ·




  • ***** tu la kan, roh org yang baik2
    2 minutes ago ·

  •  

    No comments:

    Post a Comment