Thursday, June 2, 2011

Snap snap 2...balik kampung!!



Alhamdulillah..aku dah selamat pulang ke kampung halaman kelmarin..pagi tadi sempat ke Kedai Lalat dekat Kg Pulau Melaka


Mak aku kata ni namanya kuih tepung pasung

Tak tau nak pilih ulam apa dah...

Batang keladi..makanan aku jugak..ahh memang taste orang tua hahaaa

Pembuka selera..makanan orang-orang tua, orang muda macam aku pun makan

Bonda turut membeli ikan kering...fresh..sedapp!!!

Special creatures : ETOK !

Laksam dan laksa fresh...all time favourite

Gulai ikan tongkol...OMG!!! sedappp!!

Ketupat nasi

Nak jering satu kilo makcik !! (RM6)

Mak aku mesti beli kelapa...

Tunggu kat sini ya..mama nak round satu pasar hari ni

Nasi kerabu...nyumm nyummm

4 comments:

  1. hehe mulanya dia nak ikut, tapi nampak tak larat,takut tak larat nak jalan, esok pagi kot bawa dia pegi beli beras

    ReplyDelete
  2. wakaf baru ke?tentu wan suko dapat jalan jalan tapi takut deme pulok.

    ReplyDelete
  3. ni baru balik dari wakaf bharu..dia nak ikut tapi duduk dalam keta aja, dia bagi instruction mana kedai beras tu, ikut map dia : pegi dekat hujung paling hujung, sebelah hilir...hahaa tak tau kat mana main beli je

    ReplyDelete