Sunday, June 19, 2011

Snap..snap 5...taman tasik Jitra

Hujung minggu adalah waktu yang ditunggu-tunggu...hari Sabtu kami keluar the whole day..pagi tengok rumah, lepas tu terus ke Alor Star, round-round sana lepas tu singgah tasik Jitra kayuh bot. Kat atas bot tu tak ambil gambar sebab nak kena pegang budak-budak ni lagi, takut terjun ;-P ... lepas tu jalan-jalan kat padang, ramai gila orang, macam pesta. Hari Ahad pulak pada sebelah paginya kami ke pasar minggu beli bahan-bahan nak masak kari ayam. Lepas tu masak, makan, lepak-lepak sampai tertidur. Petang tu bila check kamera, tengok-tengok lense cover tak ada..aku tertinggal kat restoran Joe Cendol malam sebelumnya lepas balik dari Alor Star..waaaaaa.....check kat Internet harga dia RM35. Sedey plak...tapi dah memang bukan rezeki aku kot...rasanya orang mesti ambik. Aku ni memang pelupa, sebab tu aku tak boleh letak barang merata-rata. Masa kat pasar kelmarin, aku pegi bayar harga sayur tu dua kali..mula-mula tu aku dah bagi RM10, lepas tu dia mintak pulak RM6.50 dan aku terus bayar..lepas aku beredar dari situ baru aku teringat yang aku dah bayar 2 kali..aku pegi mintak balik la...pokaila aku main bayar 2, 3 kali nih. Bestnya weekend..dah lama tak enjoy weekend sebegini sebab dulu aku ada kelas kat UUM. Sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................



Susah betul nak ambil gambar si abang...


1..2..3 lompat!!







No comments:

Post a Comment