Monday, August 15, 2011

adehh mencengkam jiwa....

Ketika buka facebook tadi tiba-tiba ternampak gambar ni yang kakak aku share....
adehhh...serta merta mencengkam jiwa.....
dan kalau dilayan lebih-lebih buleh berair mata tapi aku keraskan hati....
aku rasa gambar ni diambil dalam setahun dua ni kott..sebab Wan dah kurus
dan dia memakai baju favourite dia...
baju ni la aku ambik kat aku dan aku simpan dalam plastik supaya baunya tak hilang.....
masih kuat baunya....
Wan..aku rindu gila kat Wan...
walaupun aku buat-buat tak ingat..
tapi aku teringat gila kat Wan....
saja aku keraskan hati.....
rasa tercekik kerongkong aku bila tengok gambar Wan...
Wannnn...huhuu... :'''''''-(

dah 42 hari Wan....sudah tentu jasad Wan sudah menjadi tanah...
jasad yang pernah menghantarku ke sekolah dan menyikat rambutku...
al-fatihah


2 comments:

  1. my wife pun simpan baju saya (tak basuh)... tapi tidak pula saya menyimpan bajunya. Ni memang stail pompuan eh?

    ReplyDelete
  2. Dr Ben,ya kot sebab my sister pun ambik baju Wan simpan kat dia...sentimental value, rasa macam dia masih ada

    ReplyDelete