Monday, August 22, 2011

sebelum azan berkumandang.....

sempat lagi online sebelum azan subuh.....baru lepas makan sahur....
kadang-kadang kalau ngantuk sangat aku tidur balik...tak tahan beb!!!
sebab semalam aku tidur awal, dalam pukul 10 mlm, jadi aku rasa ok la pagi ni....
tadi aku minum banyak air 100 Plus, sebab kelmarin memang tak tahan, panas dan dahaga. Jadi aku bantai minum air banyak. Kadang-kadang bukan lalu sangat pun nak telan air banyak-banyak di waktu pagi ni. Lepas makan nasik kalau minum air banyak, perut rasa tak best.
oklah....see ya later...

50 days....al-fatihah..i miss u Wan...kelmarin lepas berbuka puasa, aku duduk di kerusi....aku 'tercari-cari' Wan in my mind.....aku terbayang-bayang wajahnya dan kelibatnya....i miss you so deeply father...

No comments:

Post a Comment