Monday, August 1, 2011

Baiklah......

Lupa nak bagitau.....aku punya CGPA 3.38...ok ke tak?

Distributed System A-
Advanced JAVA C+ (chehh...)
Advance System Analysis and Design A-

Advance Database B+
IT and Policy A-
Knowledge Management A+ ( yayy)

Information Security A+ (yayy)
Research and Methodology B- (chehh..rosak pointer aku sebab subjek nihh!!)

Network Security A-

Tinggal projek ajeee!!!!!!

Ni pun belajar sambil berlari-lari...study malam-malam sambil mengasuh anak....thanks Mr Hubby kerana banyak membantu! Berjaya jugak settle most of the credit hours...tinggal projek aje...mula balik September ni...yang penting aku tak perlu menghadiri kelas dah...

baiklah...aku akan mula dari sekarang......aku harap tempoh bersedih tidak berlarutan....I must work on my thesis!!!! Wan selalu doakan aku berjaya dalam pelajaran.....I won't let you down!!!
Baiklah Wan.....aku akan buatkan Wan bangga denganku!! walaupun CGPA aku bukanlah 4 flat, tapi aku akan cuba tamatkan pengajian aku tahun ini Wan....insya-Allah.....esok aku akan MULA!!! Bismillahirrahmanirrahim.....

No comments:

Post a Comment