Thursday, October 6, 2011

Bila bersendirian.....

Bila sendirian.....
terbayang wajahmu....

Ketika aku duduk sorang-sorang kat bilik ni....
aku teringat pada 4 Julai 2011, Isnin...
di mana ketika aku menerpa Wan yang sedang nazak sambil aku menangis teresak-esak...
sambil menahan esakan, aku membisikkan kalimah Allah pada telinga Wan...
sungguh...tak sanggup aku melihat Wan gasping for breathing.....
bila teringat saat itu, hati aku rasa hancur! Terbayangkan saat-saat itu pun dah cukup buatkan mataku berair.....

"Wan...ini M ni.....kata Allah.....jangan lalai Wan!!! Tak boleh sebut di mulut, kata dalam hati....."

misi-misi hanya melihat aku teresak-esak....kata-kata itu aku harap Wan faham dan ikut....

al-fatihah Wan..rindunya kat Wan, hari ni hari Jumaat. Selalunya Wan akan ke kedai Lalat kat Kota Jembal. Tiada lagi tarikan untuk ke Kedai Lalat, sebab Wan sudah tiada... :(

No comments:

Post a Comment