Tuesday, October 4, 2011

Visa dah siap.....

Alhamdulillah..visa dah siap, we are getting closer!!! Tak lama dah, bulan depan! Dan aku seperti biasa gasping for air bila nak save budget untuk duit poket. Selama hampir setahun aku dok berjimat cermat ni. Tahun lepas aku berjimat untuk ke Sabah, tahun ni kita pergi jauh sikit. Nanti dekat-dekat nak fly aku announce our destination. Yezzaaaa aku tak percaya!!! InsyaAllah mudah-mudahan selamat. Passport kami valid untuk 2 tahun. Tahun depan kena cari destinasi lain pulak baru berbaloi. Dan awal tahun depan kena saving lain pulak. Tapi tak pasti la buleh fly lagi ke tak sebab rumah baru dah nak siap, nanti nak kena potong duit rumah pulak. Semoga Allah mempermudahkan perjalanan kami. Hehe macam nak pergi esok lusa dah..hahaaa....

Hmmm untuk master project aku pulak, esok nak kena hantar proposal kat pejabat am sebab nak kena present dengan evaluator pula. Aku harap dapat evaluator yang baik dan bukan killer. Syukur aku dah buat awal-awal lagi sejak bulan puasa. Kelmarin kawan aku called kata ada notis kat FTM, katanya kena submit minggu ni. Tapi kat portal diorang tak update pun, so apakah gunanya portal??????? Ramai kawan aku tak tau jadi diorang dok panik buat proposal sehari dua ni.

Oh ya..semalam aku mimpi Wan ketika dia sakit, aku mengurut-ngurut badannya. I hope I will keep dreaming of Wan.
al-fatihah..4 Julai-5 Okt. 2011 , dah 93 hari

Okla aku nak study ni...

No comments:

Post a Comment