Monday, October 24, 2011

Lambatnya gaji!

Gaji oh gaji...
kenapa la aku rasa lambatttttt sangat nak sampai esok ni ha?
Aku dah tak sabar nak beli body shampoo baru ni. Sekarang gila dengan bau apple hijau pulak. Aku beli Ajax Fabuloso bau apple, lepas ni nak beli body wash bau apple dari brand Pureen Top to Toe. Hehehe bukan anak yang nak mandi, tapi mak! 2 hari lepas baru beli body shampoo brand Home Valley 'perasa' Cocoa Butter & Macademia....hmmmmm!!! wangi gila aku suka la bau dia! Bau macam Olay Body wash tapi ni murah je, RM6.90 kalau tak silap. Aku memang suka bau-bauan menyegarkan ketika mandi. Kerja nak mandiii je hehehe.....lepas mandi pun rasa wangi je.
Kalau ke supermarket, aku mesti akan round bahagian body wash. Dah jadi tabiat. Aku tengah cari bau Rose tapi belum ada yang berkenan...heeee seronok tau boleh hilangkan stress dok berendam macam badak air dalam bilik air hehehe...ala bukan ada tub pun....
Sebab tu la kalau aku yang turun beli barang kat pasaraya dekat rumah, mesti lambat. Tapi kalau en hubby, kejap je dia pegi. Sebab aku round merata....seronok cuci mata!!!

yang penting bagi masuk gaji dulu...... $$$$$$$$$$$$.........

No comments:

Post a Comment