Sunday, October 30, 2011

Hari ni aku nak buat bab 3!!!!

Nak tulis sikit sebelum sambung menulis report. Aku sedang buat bab 3 sekarang ni, Methodology: SOMA (Service Oriented Modeling Architecture) yang akan aku guna dalam projek ni. Perasaan bercampur baur, aku jadi stress. Mungkin sebab tu rambut aku banyak gugur??
Lepas tu kena selesema pulak. Nasib baik tak teruk. Next week balik Kelate raya haji. Minggu satu lagi kami akan ke destinasi percutian kami yay! Tapi hati tak senang juga selagi projek tak siap. Bulan 12 pulak setiap minggu ada rancangan. Aku akan pulun buat bab 3 hari ni.

Hachummmmm........

oh ya.....dah 119 hari Wan pergi...al-fatihah. Malam kelmarin aku mimpi Wan, aku pergi sembang dengannya di kubur. He laid there and talked to me. Aku tanya camna Wan tidur nyenyak tak? Wan kata dia tidur nyenyak. Dan selanjutnya mimpi tu macam merepek sikit. Hehhehe
okla...aku nak buat kerja.....

No comments:

Post a Comment