Thursday, October 13, 2011

Lunch!

Makanan orang tua-tua nih, baaaagus untuk kesihatan hehee....

Asek tayang makanan je...aku tak sempat nak mengarang. Isnin ni kena present proposal..takuittt!!!! Dah tau dah nama evaluator. Diorang kata, evaluator aku tu suka tanya macam-macam in detail...waarrggghhh!!!!! Beberapa hari ni aku dok buat tutorial je. Malam ni nak baca dan buat slide. Heeeee..bila suspen aku jadi sakit perut!

Hari ni ada birthday girl belanja makan. Aku punya la nak jimat, order air kosong je. Dah siap order baru tau ada orang nak belanja, rugi tak ambik banyak-banyak kehkehkeh! ehehhe sebenarnya kalau makan nasik banyak, aku akan minum sikit je sebab tu order air kosong. Kalau makan sikit, minum banyak, sebab nanti nak bernapas pun tak buleh. Oklah bye!

No comments:

Post a Comment