Monday, October 31, 2011

Kenapa pilih cik pon?

Semalam aku tidur-tidur ayam sebab this flu makes me difficult when breathing. Bersandar di dinding sampai la lewat pagi baru ok sikit. Sejak kecik kalau aku kena flu, memang sampai takleh tidur la. Mak aku kata, aku ni ada penyakit lelah sikit. Tak pelikla sebab Wan pun ada lelah, kakak aku pun sama. Bila mak aku kata camtu, baru la aku perasan. When I got too scared or panic, pun boleh kena semput. Bila kena flu, I will have problem when I talk, semput den!

Pagi ni diorang bercerita pasal cik pon (pondan). Kata kawan aku, dia terserempak dengan sekumpulan cik pon di kedai makan kat Padang Besar. Tengok dari belakang, fuhhh....lentik gila, memang kalah orang pompuan. Pakai seksi gila, ketat! Tapi bila tengok depan, erkkk.....tak lalu la pulak! Diorang baru balik dari berjoget kat kelab mana ntah. Eii.....kalau aku jadi laki la, tak mau aku cari cik pon ni, tak lalu!!! Kata kawan aku, sorang cik pon ni dengan selambanya menarik his breast into the bra cup, tak senonoh betul! Kata aku, memang dia tak malu sebab dia jantan! Orang pompuan pun tak buat camtu heh! Tapi body memang solid molid la.

Penah aku terserempak dengan cik pon kat pasar malam, badan memang tip top la tapi tetap nampak kejantanannya ( cuba sendawa sikit nak dengar!). Aku tanya hubby, tak tergoda ke tengok? "Laaa...dia tu jantan!!" jawab hubby kihkihkih....

Kalau aku la yang jadi lelaki. Aku rasa aku agak cerewet la nak pilih buat bini. (pondan tu memang aku tak pandang la, tolak tepi). Aku akan cari yang bersih (selain dari yang solehah), atas bawah semua bersih tak ada daki hehehe......yang selalu harum dan fresh. Cari yang gigi bersih, rapi, dan yang paling penting, tak ada penyakit seperti siplis dan seangkatan dengannya. Tapi kalau dah cari pasal dengan cik pon ni, heeee aku tak boleh bayangkan, geli!!!!! Makan daki hari-hari kot heee!!!!

ermmm... macam-macam hal la...
okla aku nak buat kerja.

No comments:

Post a Comment