Tuesday, October 25, 2011

Camna ni ha!!

Mata aku jadi rabun dah sejak seminggu dua ni. Aku pasti ianya berpunca dari bilik tempat kerja aku yang malap lampunya....
isk..isk....aku harap ini hanya sementara.....boleh tak?
sebelah kiri ni dah tak nampak tulisan kecik. Sedangkan minggu lepas sebelah kiri ni sangat terang penglihatan aku. Sekarang ni aku rasa kurang selesa ni...waaaaaaaaaa....... rasa macam OKU dahh!!!!! Tak selesa sebab tak seimbang kecerahan dua-dua mata ni. Tak sanggup aku jadi rabun!! Aku juga tak sanggup pakai spek mata. Orang kata, kalau pakai spek mata nanti bertambah-tambah la rabunnya. Masa sekolah dulu teringin benor nak pakai spek, kononnya nampak nerd...chehh!!! Aku boleh je membaca buku tapi kalau tulisan kecik-kecik yang jauh tu aku nampak blur. Rabun jauh??? Tidakk...tak mungkin aku dah rabun!!!!!!

Isk....camna nak buat nih...beli eye mo? makan carrot? tengok tumbuhan hijau??.....

**sighh*******

No comments:

Post a Comment