Sunday, October 2, 2011

What's new this month?


Sebenarnya tak new sangat pun tapi aku lambat update. Aku suka guna Oral B mouthwash tapi hari tu tak sempat beli sebab kena pergi ke Watson baru jumpa. Aku beli Plax Gentle Care. Sebenarnya aku nak elakkan rasa 'pedas' sebab tu aku beli Oral B, tapi Plax Gentle Care ni kira ok juga sebab tak le kuat sangat rasa mint dia tu..aku tak pasti la, yang rasa sengal-sengal tu mint ke? Atau bahan aktif lain? Dan aku juga beli Safi Rania Gold Serum yang aku dah pakai sejak beberapa bulan yang lalu. Tangan aku ni juga rasa gatal-gatal nak beli benda lain tapi aku tahan-tahan..sabarrr...sabarrrr...bulan depan banyak nak pakai duit...bulan 12 buleh la enjoy balik setelah hampir setahun aku menahan diri dari membeli sesuka hati...

No comments:

Post a Comment