Tuesday, October 18, 2011

Bokojo lah kito......

Hujan lebat sungguh sekarang ni....
aku baru lepas makan nasik dengan ikan cencaru, beserta ulam dan sambal belacan kat Restoran Sarang Burung. Restoran ni terletak ni Jalan Kaki Bukit menuju ke Padang Besar. Aku tak sempat nak tulis entry panjang-panjang sebab sekarang ni aku dok buat literature review untuk projek aku. Aku nak upload gambar rehal yang aku beli kat Restoran Sarang Burung, tapi blackberry aku ni mereng bila aku nak send picture using bluetooth. Selama ni Faiz dok baca Iqra tak pakai rehal, guna bantal je buat lapik buku Iqra. Bagus jugak tekanan yang menjuruskan panic attack ni, at least aku tak duduk saja-saja tanpa apa-apa improvement. Oh ya, tak sampai sebulan lagi kami nak fly, aku belum study apa-apa pun pasal our travel nanti, semuanya encik hubby yang uruskan. Nanti ada masa aku nak baca. Aku tak sabar nak inform kat sini pasal destinasi kami...semestinya bestt!!!!!!!! Oklah aku nak sambung baca jurnal.

No comments:

Post a Comment