Monday, October 10, 2011

Mujahadah! Come on baby!

Tadi pada pukul 10 malam, si Faiz dah ajak aku tidur. Diorang bertiga dah nak masuk tidur. Aku yang mengantuk gila ni ingatkan nak tido dulu dan bangun solat isyak kemudian. Tapi bila diorang dah tido, aku tak jadi nak join. Aku solat dulu, sapu sampah, basuh kain. Hmmm jadi banyak benda yang aku boleh buat kalau tak tidur. Bestnya tengok diorang tidur. Aku suka menyelit di celah-celah budak dua orang tu and hug them. Tidur berhimpit-himpit dengan udara sejuk air cond memang la syiok! Bila tengah malam sikit..dushhh...kaki diorang terkena muka aku ni.

Aku baru lepas install .NET Framework 4. Bila install yang ni, boleh buka pulak MS SQL Server 2005. Maybe dia nak .NET terbaru kot. Aku pun tadi main download je sebab otak dah jem, tak larat dah nak try and error. Lepas solat dan baca yasin untuk Wan, aku rasa segar sikit. Biasanya selepas baca yasin, aku akan hembuskan ke ubun-ubun anak-anakku. Tadi diorang tidur aku tiupkan kat kepala diorang. Kalau diorang tak tidur, automatik budak dua orang tu akan datang selepas aku selesai mengaji dan suruh tiup kat kepala diorang hehe. I blew on their heads and kissed them.

Oklah, aku nak buat tutorial Web Services guna Netbeans ni. So many things to learn. Bila get stuck I'd better seek for my supervisor's help.

Bestnya kalau boleh tidoq, but.... NO PAIN, NO GAIN!

ps: alamak...mata kanan aku dah mula nampak blur je...nehiii aku tak mau pakai spek!!!

No comments:

Post a Comment