Thursday, July 14, 2011

Aku masih ada mak.....

Mak menangis ketika aku nak bertolak ke Perlis...don't cry mak...I'm coming!!

aku rasa aku kena balik kampung esok.....mak aku is not feeling well.....
InsyaAllah aku try cari tiket bas malam esok, balik sorang. Syukurla hubbyku memahami dan dia bagi aku balik...kalau balik malam esok, sampai pagi Sabtu...balik sini semula Ahad malam, sampai pagi Isnin.....

jangan lupa..aku masih ada mak...kesian mak aku..banyak tumpuan diberikan pada Wan yang telah tiada...sekarang hidup mesti diteruskan....aku masih ada mak yang masih muram...the one and only....aku nak balik masak untuk mak.....walaupun badan masih letih, tak mengapa, moga Allah permudahkan jalan.....

mak...I'm coming home soon....

2 comments:

  1. terima kasih mek...you are the best sister:)muaaahh i love you very much..semoga selamat pergi dan selamat balik ke perlis.

    ReplyDelete
  2. alamak...nama manjaku..i love you too!!!

    ReplyDelete