Monday, July 25, 2011

My mom is lonely.....

Hmmmm....macam mana aku nak buat ni...

bencinya sebab aku tinggal jauh.....
mak aku jadi kemurungan dan low appetite.....
walau apa pun yang terjadi dia nak duduk di rumahnya juga....rumahnya dan rumah Wan..rumah yang banyak menyimpan kenangannya dengan Wan...

Sebagai anak yang paling 'kecik', I can say that I am very sensitive to her feeling..yup...I am very sensitive...Aku ada instinct dan sensor yang boleh memahami perasaan mak dan Wan. Ada sesetengah orang tidak pandai mengambil hati dan memahami perasaan orang tua..they don't even care!!! Ada sesetengah orang yang tak ada sensor langsung...opsss.......

aku rasa sangat tidak berguna sebab tidak berada di samping mak aku sekarang...it's a very hard time now....

sepatutnya aku berada di sisi mak dan Wan ketika mereka masih sihat lagi...apatah lagi sekarang apabila mak tinggal sendirian tanpa Wan......ruginya tidak dapat berbakti kepada kedua orang tua lebih-lebih lagi ketika mereka sudah tua....



semoga mak tabah.....
sudah 22 hari Wan pergi..al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment