Friday, July 15, 2011

Thank you darling......

You are the best hubby in the whole world!!!!
thanks kerana sangat memahami...thanks for being so gentle :-)
You are a gift from Allah!


Gambar zaman muda....ketika masih slim hehe....anakku yang kecik sebijik muka hubbyku, cuma versi pompuan hehe....

Thanks kerana membenarkan aku pulang ke kampung....plan nak beli tiket balik jap lagi..insyaAllah....dalam hati 50/50 sebab kesian nak tinggalkan diorang 3 branak ni.....dalam beberapa minggu ni memang kalut tak sempat nak bersantai ngan diorang. Thanks hubby kerana tolong jaga budak-budak. Ketika aku ke kelas di UUM sepanjang setahun setengah yang lepas, mr hubby banyak membantu dengan menjaga budak-budak. Terima kasih kerana sentiasa sanggup membantuku dan memahami keadaan aku sekarang....ich liebe dich auch!

Thanks for being patient with me....
Thanks for never let me down....
Thanks for being nice...
Thanks for being my hubby :-p
Thank you...for loving me....(layan lagu Bon Jovi pulak...)
May Allah bless you and our family....amin..

Oh ya..untuk pulang malam ni, seperti biasa aku hanya berseluar trek dan t-shirt, dengan backpack je yang mengandungi baju sehelai dua..kadang-kadang orang ingatkan aku student UiTM Arau atau Unimap..chesss perasan muda hahaaa....doakan aku selamat pergi dan pulang.......
basss...tunggu akuuuu.....

** kali ini aku pulang tanpa Wan menanti kepulanganku di muka pintu..for the first time :,-( ...sedih nak tinggalkan anak-anak (ngan abah dia sekali )..dan sayu nak balik tengok 'bekas' Wan...Al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment