Thursday, July 7, 2011

Wan dalam kenangan....sungguh...aku redha.....

Kawan baiknya...sejak aku kecil memang Pak Hussin selalu ke rumah, memang akrab. Ketika kami tiba, dia sedang membaca yasin di pintu belakang rumahnya yang menghadap pagar kubur...di mana kawan baiknya disemadikan...a few steps away tapi Pak Husin kena strok dia tak boleh berjalan

Pak Husin menangis apabila kami memohon maaf bagi pihak wan..katanya, wan tak ada apa-apa salah dengan dia pun....dia memang selalu maafkan..

Tiada lagi Wan yang akan menyambut kepulanganku di kerusi ini....

Bila mau kembali ke Perlis, Wan akan duduk di sini..

Selipar Wan..

On his last day at CCU..tangan sembab...

Dalam perjalanan balik ke KB pada 3 Julai....dalam hati Allah saja yang tahu...

Aku belum puas menyuapkan makanan untuk Wan..

Di wad bendahara....

Masa ni masih ok, Februari lepas..

With my children...kita kena ajar anak-anak menyayangi atuk dan nenek..

This look.....

Meh sayang tokwe sikit....

Coretan dalam blog ini adalah untuk kenang-kenangan...aku redha dengan pemergian Wan..sungguh...aku redha......aku tahu Wan sedang beristirehat dengan gembira di sana...mudah-mudahan...amin....

2 comments:

  1. bila nampak kerusi wan tu...sedihhh sangat sangat,tiada perkataan yang dapat menggambarkan kesedihan,kehilangan...pasrah dan redha bahawa mati itu benar,setiap yang hidup pasti akan mati dan bila tiba masanya tidak akan dapat ditangguhkan ajal walaupun seminit...al fatihah buat arwah wan tersayang.Semoga wan berada di dalam kalangan mereka yang beriman dan beramal soleh.Amin.

    ReplyDelete
  2. dah seminggu wan tiada.....rindu kat wan....cepatnya wan tinggalkan kita...setiap saat teringat kat wan, bila jaga dari tidur teringat kat wan..

    ReplyDelete