Thursday, July 14, 2011

arghhh maluuuuuu.......

Bila tengok gambar masa engagement aku dulu..teringat satu peristiwa...ahhhhh...maluuuuuu....

masa mak mertua aku (masa tu bakal) tengah buka kotak cincin..aku awal-awal lagi dah hulur tangan...waaaaaa....malu gilaaaaaa gelojoh budak ni....lepas tu takkan nak tarik balik....ishh malu wehhhh sampai sekarang aku masih malu.....kepada yang bakal bertunang atau nak menikah...jangan gelojoh macam aku tau.....tak sabo-sabo ye heeeee harap-harap takda sesiapa pun yang masih ingat...aib...aib.....

dah le tu pulak....dalam bilik ada sarang tupai...tengok kat belakang aku tu ada sarang dia..perasan tak..nasib baik le bakal mak mertua tak masuk tengok bilik...nanti rombongan lari balik ke Kedah....takut pulak nak bagi menikah dengan ala-ala crocodile hunter ni hehe...

No comments:

Post a Comment