Monday, July 25, 2011

what are you doing now father?

It's getting more difficult.....how I wish he could be here during bulan puasa...I remember when we woke up serta bersahur bersama...biasanya Wan bangun awal, makan pukul 5 pagi...aku pula bangun lewat sedikit....ketika berbuka puasa bersama, macam-macam makanan dihidangkan....sebelah malamnya aku berbasikal dengan kawan-kawan ke masjid berterawih....Wan pula menaiki motosikalnya....di tengah jalan kita berselisih.....kadang-kadang Wan mengikutku di belakang.....

sedihnya Wan..sedih gilaaa!!! sekarang Wan sudah tiada...ketika bulan puasa tahun lepas pun Wan sudah uzur....

aku berasa sungguh sedih......Wan sudah tiada di sisiku....ketika aku telefon mak, selalu aku tanya " Wan sedang buat apa? "..terdengar Wan menyampuk disebelah katanya mahu cakap dengan Faiz....nama Faiz tu pun Wan yang bagi....

Kata Faiz..."tokwe dah mati...dah tak boleh usik Faiz dah..."...

I love you Wan....it's very painful living without you and without listening to your voice....

al-fatihah

No comments:

Post a Comment