Sunday, July 3, 2011

Seminggu berlalu...


Sudah seminggu berlalu sejak wan dimasukkan ke hospital...baru-baru ini keadannya nampak beransur pulih, tapi sehari dua ni nampaknya macam merosot....abang aku kata jari-jemari dan lengannya mulai sembab dan it is not a good sign..*sigh*...... sungguh suspen, setiap kali telefon berbunyi, jantungku rasa berdegup kencang. Kata kakak, kita tawakkal sajalah...lebih-lebih lagi tinggal jauh. Aku pun cuba set mental aku supaya bersiap sedia andai apa saja yang akan terjadi, easily said than done....takutnya...so scared..aku tak pernah merasa kehilangan sesiapa sebelum ini..cuma aku masih berharap wan masih boleh pulih...cuma umurnya yang terlalu lanjut menjadikan proses penyembuhan sangat perlahan...semoga Allah permudahkan segalanya...amin...berdebarnya rasa, jari jemariku seram sejuk je..isk....

Dalam pada itu, hari ni aku masak mi tomyam. Ingat nak cari claypot tapi tak sempat.

No comments:

Post a Comment