Sunday, July 31, 2011

Aku rindukan dia.....




Kerusi kegemaran Wan....kalau aku duduk di kerusi ini, bila Wan datang, aku akan pindah ke kerusi lain. Di sinilah Wan menunggu kepulangan anak-anaknya. Di sini lah Wan duduk termenung di waktu petang, dan di sini juga tempat Wan bercukur misai buat kali terakhir....dan juga tempat duduk Wan yang terakhir pada hari Wan sakit tenat sementara menunggu di bawa ke hospital...ketika itu wajah Wan pucat lesi....gambar di atas Wan sedang makan ubat-ubatnya selepas waktu sahur pada Ramadhan tahun lepas....tahun ni Wan tak payah makan ubat lagi...aku doakan Wan aman dari segala kesakitan...amin....


Bila layan lagu Doa Untuk Ayah sambil membelek album gambar...memang feeling habis....rasa seperti choking, suffocated.........adakah aku saja cari pasal???? Ya....sebab aku rindu....you meant so much to me Wan and mak.....how much I want you by my side this Ramadhan.....bolehlah kita makan sate sama-sama kan.......

wake upp!!! Ia takkan terjadi.......
memang...ia takkan terjadi......
tapi salahkah walaupun dalam mimpi???

No comments:

Post a Comment